"אמרתי לילדים שאבא נלחם ברשעים והם הרגו אותו"

    עניין משפחתי No Comments on "אמרתי לילדים שאבא נלחם ברשעים והם הרגו אותו"

    הדס, אלמנתו של רס"ר אלישע לוינשטרן הי"ד, סופדת בשיחה עם רחל פסטג ב'קול חי': "הוא התנדב למלחמה אפילו שהיה פטור ממילואים, כי אנחנו רואים בזה מלחמת מצווה. לפי חוקי התורה גם יהודי עם 6 ילדים לא פטור ממלחמת מצווה. אמרתי לילדים את האמת. אבא יצא להילחם ברשעים והרשעים הצליחו להרוג אותו. התפללנו לרפואת חבריו לטנק"

    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדס, אלמנתו של רס"ם אלישע לוינשטרן הי"ד שנפל במלחמה, ספדה לבעלה בשיחה עם רחל פסטג ב'קול חי', בעיצומה של ה'שבעה'. "אני מרגישה מאוד עטופה ומחובקת", פתחה לוינשטרן. "הוא היה גאון בתורה וגאון ובדרך ארץ. נשאר תלמיד חכם גם כשעבד תשע שעות ביום, רמב"ם, דף היומי. היה לומד במקום להשלים שינה בשבת בצהריים. הוא היה מקפיד להתקשר לכל אחד מהאחים שלו, להורים שלי ולהורים שלו כל ערב שבת".

    עוד סיפרה: "הוא התנדב למלחמה אפילו שהיה פטור ממילואים, כי אנחנו רואים בזה מלחמת מצווה. לפי חוקי התורה גם יהודי עם 6 ילדים לא פטור ממלחמת מצווה. אמרתי לילדים את האמת. אבא יצא להילחם ברשעים והרשעים הצליחו להרוג אותו. התפללנו לרפואת חבריו לטנק. אנחנו ממש לא מרגישים לבד. יש לנו משפחה מדהימה".

    רס"ם (במיל') אלישע לוינשטרן, מחריש, לוחם שריון בגדוד 8104, נפל בקרב בדרום רצועת עזה בא' בטבת התשפ"ד, בן 38 בנופלו. הוא הועלה מדרגת רס"ר (במיל') לדרגת רס"ם (במיל') לאחר מותו. יהי זכרו ברוך.



    0 תגובות